עו"ד בראשי: "אין קשר בין מה שחפץ אומר כעת, למה שאמר במשטרה"

מהדורת הבוקר 1 Comment on עו"ד בראשי: "אין קשר בין מה שחפץ אומר כעת, למה שאמר במשטרה"

עו"ד כנרת בראשי בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו רואים עד תביעה שאומר דברים שלא קשורים למה שהוא אמר בחקירה במשטרה. ממציא גרסה חדשה שנולדה בעקבות הריענון"

ניר חפץ צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

עו"ד כנרת בראשי, שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על משפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו: "ניר חפץ נותן לפרקליטות להם את האווירה והכותרות שהם מבקשים. אין קשר בין מה שהוא אומר לכתב האישום. את מרבית הדברים שהוא אומר, הוא לא אמר בחקירה במשטרה, זה דברים שנולדו כתוצאה מהריענון. רק לפני פחות מחודש הוא היה בריענון ופתאום חלק דברים הוא כבר לא זוכר, ממציא גרסאות, משנה גרסאות ואומר דברים חדשים".

לדבריה "המשקל של העדות שלו מתחילה במקום מאוד בעייתי כי הוא עד מדינה. אם הוא היה מביא חיזוק משמעותי לעדות שלו כעד מדינה שזוכר, קוהרנטי, דבק בגרסתו אז אפשר לקבל את הגרסה שלו".

בראשי הסבירה: "אנחנו רואים עד תביעה שאומר דברים שלא קשורים למה שהוא אמר בחקירה במשטרה. ממציא גרסה חדשה שנולדה בעקבות הריענון. הוא אומר 'אמרו לי שאיכנו את הטלפון שלי שם ושם' ומסיק מכך 'כנראה ששם הייתי'. לא מהזיכרון שלו".

עוד אמרה בראשי: "כשמסתכלים על זה שהוא עד מדינה, פלוס זה שהעדות שלו היא סברה – מתברר שהעדות שלו לא שווה כלום. אנחנו, הציבור – שילמנו מחיר על עד תביעה, שהרי עד מדינה מקבל משהו מהמדינה – והוא לא מביא את התוצאה. עד כה התביעה הביאה עדי הגנה, לא עדי תביעה".

עו"ד בראשי תקפה: "הפרקליטות לא מצליחה להסביר את ההפיכה הפוליטית שהיא עשתה פה. יש פה כתב אישום שמוגש על סמך עדות של אנשים כשהם עולים על דוכן העדים הם יוצאים שקרנים גמורים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    האם השופטים והפרקליטות זה לא אותו דבר?